Elektripaigaldise audit

Miks on elektripaigaldise audit oluline?

Seadus nõuab kasutatava elektripaigaldise korrasolekut 24/7. Kui soovid hoonele kasutusluba, on ühe kohustusliku dokumendina nõutud ka elektripaigaldise auditit. Õnnetusjuhtumi korral on kindlustusseltsidele esitatava dokumentatsiooni hulgas ühel esimesel kohal kehtiv elektripaigaldise audit.

Kui soovite kasutusele võtta uut elektrisüsteemi või renoveerite vana on vaja selle nõuetele vastavus tõendada elektripaigaldise auditiga. Auditi kehtivusaja lõppedes on sõltuvalt hoone tüübist ja kasutusotstarbest vaja teostada ka korralisi või erakorralisi auditeid.

Millal on elektripaigaldise audit seadusest tulenevalt oluline?

Elektripaigaldise kehtiv audit on nõutav kõikides elektripaigaldistes.

Auditit ei ole vaja ajutistele elektripaigaldistele, mille peakaitse on väiksem kui 35 amprit ning olemasolevale elektripaigaldisele tehtud juurdeehitusele, kui selle kaitse on väiksem kui 35 amprit, kui selle on teostanud MTR-i registreeringuga elektrifirma, kes väljastab elektripaigaldise ehitaja deklaratsiooni.

Kuidas tellida elektripaigaldise auditit?

Kui soovite tellida elektripaigaldise auditit uuele hoonele kasutusloa taotlemisel, lae alla “Kasutuselevõtule eelneva auditi tellimus” dokument, täida see ära ja saada meie e-posti aadressile info@inspect.ee.

Kui auditi kehtivusaeg on läbi saanud või elektripaigaldist ei ole kunagi auditeeritud, lae alla “Korralise auditi tellimus” dokument, täida see ära ja saada meie e-posti aadressile info@inspect.ee.

Kui Te ei ole kindel, millist auditit oleks vaja läbi viia, helista meie inspektorile tel. 53 544 392 või kirjuta e-posti aadressile info@inspect.ee ja selgitame koos välja Teie vajadused.

INSPECT OÜ on akrediteeritud inspekteerimisasutus, teostamaks elektripaigaldiste tehnilist kontrolli, läbi viima auditeid ning elektrotehnilisi mõõdistamisi. Meile väljastatud akrediteerimistunnistusega saab tutvuda siin.

reCAPTCHA is required.